Skip to main content

Pelaaja ensin -kyselyn tuloksia

| Caddiemaster | Ajankohtaista

Suuret kiitokset kaikille vuonna 2022 toteutettuun tyytyväisyyskyselyyn ja heinäkuun jäsenkyselyyn vastanneille!

Kenttään ovat niin vieraspelaajat kuin jäsenet hyvin tyytyväisiä. Tuloksella 81 vieraspelaajilta sijoitumme valtakunnallisesti jaetulle sijalle 18, kun kenttiä on kokonaisuudessaan 78.
Jäsenistön palautteessa sijoitumme 4. Itäisen alueen 16 kentän joukossa. Arvosana on valtakunnallisestikin kärkikymmenikössä.

Asiakaspalvelun ja tiedotuksen osalta niin ikään sekä vieraspelaajat että jäsenet ovat erittäin tyytyväisiä. Kokonaisarvosana 88 on niin valtakunnallisesti kuin alueellisesti ihan kärjessä.
Olemme valtakunnallisesti kymmenen parhaan joukossa, pl. some-kanavien osalta, jolla sijoitumme valtakunnallisesti sijalle 21.

Sekä tunnelman että kapasiteetin osalta tulokset ovat valtakunnallista huippua.
Vieraspelaajat pitävät kentän tunnelmasta, ja pelinopeus on hyvää sekä vapaita peliaikoja on hyvin saatavilla. Jäsenistön vastauksissa pienen yhteisön edut nousevat esiin.

Kehitettävää vielä löytyy

Harjoitusalueet ja "klubitalon" pukeutumis-/suihkutilat sekä ravintolan suositteleminen ovat pysyneet melko heikolla tasolla. Pyrimme kuitenkin tilojen mahdollisuudet huomioon ottaen kehittymään näissäkin.
Ravintolatasolle ei Kaakon Golfin kahvilassa ruoan ja juoman osalta ylletä lähitulevaisuudessakaan, mutta tarjonnan monipuolisuuteen keskitymme edelleen.
Ravintolan palvelut löytyvät onneksi läheltä, Olkihatusta.
Palautetta voi antaa meille myös kyselyn ulkopuolella, henkilökohtaisesti tai kotisivullamme.

Lähettiläspisteet

Per vieraspelaajat;
Vastausprosentti on 45.
Seurannan ns. päämittari NPS-luku 59 on erittäin hyvä. Tulos 59 on myös 11 yksikköä parempi kuin Itäisen alueen keskimääräinen NPS-luku. (Valtakunnallisesti NPS jakautuu 77:n ja -31 välille.)

Per jäsenet;
Vastausprosentti on 33.
Jäsenten antama NPS-luku on 62, joka on hyvä (asteikolla erinomainen (>70), hyvä (50 -69), tyydyttävä (30– 49) ja välttävä (<30).). Nousu 5 yksikköä viime vuodesta.

NPS®️ eli Net Promoter Score tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti jäsenet suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen. NPS-asteikko on -100 - +100.

Pelaaja ensin -kyselyn tuloksia